نمی دونم ارزش این رو داری که برات بنویسم یا نه نمیدونم باید از رفتنت ناراحت باشم یا خوشحال نمی دونم اون همه حرفهای قشنگت همه دروغ بود من که رفته بودم من که فراموشت کرده بودم تو باز اومدی گفتی بدون تو نمی تونم من که گفتم همش از رو هوسه حالا چی شده یکی بهتر از من گیرت اومده من الان از دس تو اصلا ناراحت نیستم از دست خودم ناراحتم که به خاطر تو چه کارهایی کردم چقدر از خودم گذشتم خیال می کردم راست می گی ولی مثله اینکه خیلی بچه بودم خلاصه عزیزم حالا که همه چیز تموم شده برو فکر کن با من چه کردی نمیدونم اون گریه ها اون التماس ها رو واسه چی می کردی چرا اینقدر خودتو جلو همه کو چیک کردی ولی در کل من الان خوشحالم چون فهمیدم حقت بود ولت کردم و ازین خیالم راحته که با احساسات اگه بازی کردم حقت بود بازم دوست دارم نه به خاطر خودت بلکه به خاطر خودم امیدوارم یه روزی ای حرفامو تجربه کنی چون هیچکدومشو نمیفهمی

خیال نکن نباشی بدون تو می میرم
گفته بودوم عاشقم خوب حرفمو پس می گیرم
خیال نکن نمونی کارم دیگه تمومه
لیلی فقط تو قصه است جنون دیگه کدومه
کی میگه تو نباشی ستاره بی فروغه
بزار همه بدونن که عا شقی دروغه
تو برده ای می خواستی که حرفتو بخونه
به پای توبسوزه برای تو بمونه 
عروسکی می خواستی رو تاغچتون بزاریش
وقتی بازی تموم شد کنج ا تاق بزاریش
دیگه برای موندن اتاق تو شلوغه
عروسکها بدونین که عاشقی دروغه