در من هرار حرف نگفته
                               هزار درد نهفته
                                            هزاران هزار دریا هر لحظه در طپیدن و طغیانند
در من هزار آهوی تشنه 
                             در خشکسال دشت پریشانند
در من پرندگان مها جر
                              ترانه های سفر را
                                                       در باغ های سوخته می خوانند
با من که در بهار خزانم قصه های فراوانی ست
                                            با من که زخم های فراوانی
                                                          بر گرده ام به طعنه دهان باز کرده اند،
                                                                                             هر قصه یک ترانه
ــ هر ترانه خاطره ای دیگرــ
       هر عشق یک ترانه بیدار است
در خاموشی حضورم حرف مرا بفهم
                                یا برای عشق،زبانی تازه پیدا کن
                                          تا درد مشترک ،
                                                               زبان مشترکمان باشد
حرف مرا بفهم و مرا بشنو
این من نه، من دیگر،
آن کس که پنجره ی چشم های من ،اورا،کهنه ترین قاب است
از پشت پنجره زندان حرف مرا بفهم
که فریاد تمامی زندانیان در تمامی اعصار است....

تو گریه می کنی
از عمق آشنای جنگل چشمانت
از عمق جنگلی که در آن پاییز،در غروب به بغض نشسته است
باران بی دریغ اشک تو می بارد 
تا عطر خویس جنگل پاییز،
در من هوای گریه برانگیزد
آنگاه،از چشم ذهن من،
                              شعری بسان گریه فرو  ریزد
من شعر می نویسم
تو با ترانه های عاشق من،عاشق
تو با ترانه های تشنه من،دریا.........


از اردلان سرافراز 
نظرات 7 + ارسال نظر
مدیر مسئول دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شده:شعرآقا پلیس_بچه بسیجی_شعر جدید یار دبستانی من_کاریکاتور از گروه فشار_فرهنگ لغت گروه فشار____________________بزودی متن سعید عسگر =عشق+2) (نوشته های مدیر مسئول هر هفته تغییر خواهد کرد

نگاه سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:34 ق.ظ http://shouka.blogsky.com

من
با تو
و با اردلان
فریاد میکنم!

ارغوان سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:24 ق.ظ http://judas000.persianblog.com

salam khoobyshere ghashangi bood.
baram neveshte boodi ke kami matlab benevisam akhe begoo chi benevisam?

سحر سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:37 ب.ظ

من دلم خیلی گرفته بود اومدم وب لاگت رو دیدم و مطالبشو خوندم یه کمی بهتر شدم با آرزوی موفقیت

علیرضا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:51 ب.ظ

شعر بسیار زیبایی بود موفق باشی

بهنام یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:09 ق.ظ

میان رایره حیرت
که هر چه می بینم
به هر رگم
،همه چون نشتری ست از نفرت
از اردلان سر افراز
موفق باشی

نسترن یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:41 ق.ظ

من رفتم تو سایت سهراب خیلی قشنگ بود مرسی که معرفی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد